Svar till Linnea!

Tyvärr lämnade du Linnea inga kontaktuppgifter så jag måste svara så här då!
Hoppas bara du kommer tillbaka och läser det!

Kön är lång och jag tar inte emot flera gratis designbeställningar innan jag fått undan några designer åtminstone. En design kostar då 50-100 kr beroende på dina krav. Med tanke på andra designers priser är detta väldigt billigt, men om du inte vill betala finns det alternativet att du hör av dig om ett par veckor igen.

Annars hade jag förstås gärna hjälpt dig för vem skulle jag inte hjälpt om tiden räckt till? Hah.
Och PS. Jag är verkligen glad att du uppskattar det jag gör!

Kommentarer
B E A T A [en random-blogg] - http://beataofsweden.bloggg.se

HEJ! Super söta designer du gör till folk. He en bra dag :)

K R A M



(Jag är intresserad av en design, på sätt och vis..)

2009-12-26 21:21:17

Synd att du inte ger gratis designer längre :( men om du ger ut nån fler så är jag väldigt intresserad, ska börja blogga igen :P

2009-12-26 23:13:11
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ - http://ligon.blogg.se/

okej :) tack <3 hade du en mysig julafton? :)

kram

2009-12-27 02:14:19

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback