Back on track

Jag var tvungen att ta några dagar från bloggen och nästan allt vad datorn gällde. Nu mår jag bättre och ska fortsätta med den evighetslånga designlistan som väntar på mig, och förstås alla ogjorda skoluppgifter också.

Till er som skickat frågor via era kommentarer kan jag tyvärr bara säga att jag inte kan besvara dem eftersom mitt URL-problem ligger kvar och ingen har varit smart nog att läsa mina varningar om att lämna kontaktuppgifter i kommentaren. Fast nu ska jag ta itu med problemet och se ifall jag får det fixat!

Vad har jag då gjort de fyra gångna dagarna av det nya året? Ärligt talat har mina dagar bestått av att ligga i sängen och se på filmer och serier, har inte haft någon ork eller motivation alls att göra något så det är också en anledning till min tystnad här. Men nu är jag back on track igen!

Kommentarer
Mollie; fotobloggen -

sv: Äh skit smma! ;)



Jorå det har varit jätte bra! Jag har verkligen märkt att jag mår bättre nu med lite lov! :)



Jag har letat efter en designer som är lika bra som dig, eftersom jag vet att du inte har tid och ork att göra fler designer just nu och jag behöver liksom en design som jag ska ha tills sommaren i min nya blogg! (:D) Men alla säger "Nej, jag orkar inte!", "Nej har slutat med bloggdesign", bööööööööööööh! >.< Kram

2010-01-04 17:46:27
Mollie; fotobloggen -

Eftersom min design jag har nu är jul design! ;)

2010-01-04 18:22:47
Mollie; fotobloggen -

sv: Jag förstår det, och du tar väl betalt nu? Eftersom du är så bra! :D



Fan (ursäkta språket) vad glad jag är att jag hittade dig från början! Finns det någon snällare än dig i blogg "världen"? (Eftersom jag inte känner dig irl! ;)) Jag skulle jätte gärna vilja att du gjorde en ny, enkel lite mörkare design till mig! Säg bara till när du har tid! ;) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)

2010-01-04 18:27:07
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

sv: Åh så bra! :D Jag är ledig hela dagen imorrn! Är du det? ;) Kram



http://rosafisk.blogg.se

2010-01-04 23:02:48
Anonym -

Hej Ilava, tar du betalt för designs eller inte? och isf hur mkt kostar det? vill tipsa om dig i min blogg, men vill inte att du ska få en massa som kräver gratis design när du tar beltalt, svara gärna .



http://hotgossips.blogg.se

2010-01-05 07:12:42

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback