första januari tvåtusennio


Jag är nästan hundra på att den största delen av er som skulle få det här framför er skulle nafsa i sig allt nästan direkt ..
hah, jag gav nästan upp redan vid synen. Jag är långt ifrån en chokladfantast.

Sitter på min brors dator nu, det var nära att jag fick nervsammanbrott pga min dator.  Det är något allvarligt fel med den & jag vill inte att det ska bli värre så jag försöker hålla mig undan tills vidare. Ines är i stan och kommer hem först imorgon, men han har själv lovat att fixa min dator sen när han skaffat vad som behövs. Den ska formateras om antar jag.

Hey förresten, jag är klar med en design till bloggen nu. Största problemet är ju att jag inte kan lägga in den pga min dator, once again. För slö & jag har inte tid att fixa det på så kort tid NU. Dessutom vet jag inte om jag är nöjd, men det är jag väl aldrig egentligen. Hehu. Men tänkte iallafall dra fram photoshop nu en stund, kanske kolla lite film ännu & först efter det ska jag joina min soffa för natten, om jag är trött vill säga.

I princip kan man ju säga att jag har ett liiitet nyårslöfte trots allt .. jag har lovat min morsa att vi varje dag ska gå ett varv runt malax & det skulle vara otroligt bra för min del om jag höll löftet. Om jag inte glömt det hela redan imorgon så tar jag med henne på en promenad INNAN jag blivit fastklistrad i datorn vilket oftast händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback