Give Me Your Strength

Det känns absolut inte bra att hela tiden ta emot skit för sina dåliga prestationer när man själv suttit och lärt sig av egen vilja i timtal bara för att prestera bra.

Gymnasiet var tråkigt, två prov som gick åt skogen. Tror jag ska anmäla mig till omtagningarna faktiskt. Sen gick jag in till stan och köpte en julklapp som tog mig evigheter att hitta, nu fattas bara en present åt min bror. Får se hur det går med den nu när jag är pank. Idag ska jag ta det lugnt, försöka mig på matteläxan & se om jag får något gjort till konst och idéhistoria. Just nu har jag sån jävla lust att bara vrida fram klockan ett par år tills jag är färdigutbildad, myndig, flyttat till en egen bostad och skaffat ordentligt jobb. Då skulle jag vara otroligt nöjd. Fyra dagar kvar i skolan sen hela tre veckor jullov, nu ska jag göra annat än det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback