Gigantisk tankeverksamhet

Det har varit en helkul kväll faktiskt, bättre än sist kändes det som åtminstone. Vi åt tacos och skrattade ihjäl oss åt Rosa the movie , skönt att träffas och ta det lugnt bara. Kanske kommer bilder senare, nu är jag alldeles för trött för att börja pilla med dem.

Min hjärna är typ överbelastad, titta bara:
 - vågar varken få ett ja eller nej från skolorna jag sökt till, jag är typ rädd.
 - jag åker bort om nitton dagar och jag både vill och inte vill. det är trots allt fem hela långa veckor
 - nästa veckas torsdag ska jag och klippa mig, men jag vet inte vad jag ska göra av det.
 - jag måste åka till labbet och ta prover men då måste jag stiga upp tidigt för att hinna och jag varken orkar eller vill. de borde ändra sina arbetstider om det ska passa mig
 - fyller om 67 dagar och jag har tvingat bror att köpa en present åt mig, VÄLDIGT VIKTIGT :D
- moder min fyller nästa vecka och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, kanske måste vara lite kreativ den här gången istället ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback