Goodnight sweetheart

Egentligen känner jag mig inte alls bra just nu, är lite halvledsen men ändå smått glad på något vis. Men bloggen är ju alltid bra som tröst. Tänkte faktiskt sätta på en film och krypa ner under täcket nu, orkar helt enkelt inte vara här.

Ska försöka orka mig upp lite tidigare imorgon och ta en dusch innan jag åker till frissan. Annars tror jag bara jag ska försöka hålla mig hemma imorgon så jag får åka till Jenny på fredagen. Det var ju knappt så jag fick åka ikväll ens, mamma tycker jag är borta så mycket just nu när jag borde vara hemma. Är ju så otroligt mycket att göra nu inför resan tycker hon, även om det ända viktiga är att packa.

Usch, nio dagar är äckligt lite, så lite att jag faktiskt är lite rädd.

Kommentarer

sv. en canon eos 300d

2008-06-26 14:19:00

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback