Vecka två

BOSNIEN DEL 3




Ni får tolka bilderna precis hur ni vill, jag orkar inte förklara allting

Veckan började med att vi plockade hö från bakgården och brände allting, just när vi var klara och elden slocknat började det regna. Vi hade perfekt timing. Till en början var den dagen tråkig, för det regnade rätt mycket & om man inte har något att göra i ett halvtomt hus en regning dag, ja då är det väldigt tråkigt ! Men lite senare kom Ibro till mig, satt inne en stund tills jag inte orkade sitta där längre, så vi gick till Alma. Tills vi kommit upp för berget var vi helt slut. Vi drack lite, pratade, lyssnade på musik och sen lärde Ibro mig dansa, haha :D Jag sa att jag aldrig skulle lära mig stegen, men ni får höra sen hur det gick med den saken.

Vi vet hur man har roligt en så dyster dag som det var. Man går ut, tar med en kamera och sätter igång. Vi fick mellan tvåhundra och trehundra bilder på bara ett par timmar. Jag valde bara ut de bästa, det var najs dag. Ibro följde mig hem en sväng, ingen var hemma så vi satt ute en stund i mörkret tills slutet av kvällen.



På fredagen åkte vi till Kroatien, fast på kvällen åkte pappa & bror hem till bosnien igen för våra sovrum skulle fixas och pappa ville hålla ett öga på dem. Jag var inte värst nöjd med att bara jag och mamma lämnade där, men vi var tvungna. Stannade där tills måndagen, passligt länge för mig. Fick träffa massa släkt & t o m vissa som jag aldrig träffat. Vi bodde hos min farbror, min coola farbror, haha :D Älskar honom, han är jämt så glad. Mamma sa att jag aldrig skrattat så mycket som de dagarna vi tillbringade hos honom. På måndagen kom pappa efter oss och vi åkte hem till bosnien, om ni vill veta vad som hände den kvällen får ni allt ta och läsa nästa avsnitt också ;) Och det var nog lite crazy må jag säga.

Kommentarer

Svar: Jo, jag läste det också, det är nog säkert därför :)

2008-09-15 21:24:22

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback