Onsdagar


Onsdagar kommer nog bli jobbiga den här perioden. Vi hade fyra timmar videoproduktion & två fotografisk bild. Det blev att planera en kort film som vi skulle spela in, bara en övning för att öva oss på filmkamerorna. Mitt huvud vart tomt, bästa jag kom på var en reklamfilm om en hårprodukt, woho. Haha, men min grupp fick inget gjort iallafall.

Vi hade en tyst minut i skolan för det som hände i kauhajoki. Hemskt att det händer igen. Men när jag fick höra vad som hänt blev jag inte ett dugg förvånad, på något sätt vet man iallafall att det kan hända igen om det hänt förr. Fast man inser nog vad hela grejen handlar om ju mer man hör och läser om saken.

Jag har slösat pengar idag, och nu är jag pank som en råtta. Och jag har så mycket att berätta att jag inte ens vet var jag borde börja. Så jag skippar allt, för jag har försökt skriva färdigt det här inlägget i flera timmar och nu har jag kämpat färdigt tycker jag. Behöver tillräckligt med energi för att klara två lektioner matematik imorgon. Blev inte så mycket bloggande idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback