You and I collide

Gick in till stan efter skolan & det var ju lite sisådär tråkigt. Hittade inget passande fast däremot förälskade jag mig i ett par björnborg skor. Och eftersom jag har sån beslutsångest kom jag hem tomhänt, men om jag har tur finns de kvar nästa gång jag åker in till stan. Blä.

Och jag känner mig lite stolt för jag hittade gymnasiet idag (jag ska gå där på måndagar bara). Just när jag var beredd på att ge upp hoppet om att hitta det fick jag syn på skolan. Fast en sak som jag är skitsur på idag är att jag har så jävla otur när jag köper tekniska saker. Känns väldigt dumt att jag har köpt en hårddisk till skolarbeten och privat bruk om den bara funkar i skolan. Jag är sur :( Ännu en sak jag tänkte nämna, jag vet vart jag vill på praktik, även om det är först i april/maj nångång.

Imorgon ska jag kanske börja med något helt nytt till bloggen, ny design & en del annat också kanske. Men får se hur det blir, om jag ens hinner börja & om jag ens har tillräckligt material till det. Nu ska jag åtminstone kolla OC för jag är kär i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback