all the hate made me love you

vettigaste bilden från igår jag kunde hitta, hah.

Har inte precis orkat göra något vettigt idag, har mest suttit och läst och njutit av ledigheten sådär annars. Och att jag läst genom psykologiläxan ett helt varv gör mig verkligen stolt. Brukar oftast lämna det till sista dagen annars. Idag hade jag tänkt gå ut och fota för jag kände mig lite kreativ faktiskt. Fast det blev aldrig av för det blåste så hårt ute att jag säkerligen blåst iväg direkt.

Jag tycker inte om när folk betygsätter mig bara enligt hur jag ser ut, det är den absolut minsta delen av mig någon känner till. Visst är det alltid roligt med komplimanger och sånt, men man kan inte älska eller hata någon bara efter att ha sett en bild på människan. Det är omöjligt, enligt mig iallafall. Om man är för feg att stå för det man tycker behöver man inte ens säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback