Are you ready to play the game ?


Jag har en hel mapp full med bilder på spelkort och liknande som faktiskt är riktigt snygga, vissa av dem. Men jag har aldrig riktigt hunnit ta mig tiden att titta på dem och redigera de absolut bästa. Börjar vara dags nu.. denna får stå där som en utfyllnadsbild bara :D

Bra väldigt bra.

Att komma hem idag var riktigt skönt, speciellt när jag fick veta att jag fått sommarjobb. Tretton dagar, men hey that's something ! Kanske kan lägga pengarna på ett nytt objektiv sen.. har ju tänkt det ganska länge nu. Så nyheten kom väldigt passande kan man väl säga. hihi :)

Imorgon bär det antagligen av på lunch i stan med eos-gänget och sen vidare med Anders till Botniahallen på intervju. Hah, har sett fram emot det enda sedan jag fick veta det. Inget speciellt, men fotografera är min uppgift ialf.

Eftersom jag inte berättat något om praktiken än kan jag ju ialf berätta lite vad jag kommer göra under dessa sex veckor.. hittills har jag pysslat med lite pyssel och korsord till tidningen, sen blir det fotografering & intervjuer. Ska sammanställa ett reportage och designa en föräldrarbilaga.. vad mer.. ja, sista praktikdagen drar vi antagligen ner till Helsingfors på Stafettkarnevalen, vad jag ska få göra där vet jag inget om ännu. Blir antagligen också fotografering och intervjuer. So far so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback