Drömmen om en fridfull jul


Har tänt ljus och suttit i mörkret för mig själv ett tag idag. Det är rätt avkopplande men ändå känner jag mig smått ledsen inombords, kanske delvis för att jag varje år önskar mig en fin jul. Att få umgås med dem som står mig närmast är vad jag önskar mig, en riktigt mysig jul med min pojke.

Istället för att ens fira jul har jag suttit här och fixat en ny design till bloggen, från början kändes det WOW men nu är det bara liksom... "är det här ens snyggt?". Får dock se vad det blir av den imorgon, om jag kan utveckla den på ett bättre sätt. Som sagt vill jag utveckla bloggen både utseendemässigt och innehållsmässigt. Känns som att det är dags nu när den börjar bli större.

Ska ta och gå och sova nu, fortsätter med designandet när jag vaknat igen. Vill ännu säga grattis till min fina bror som fyllde 20 hela år idag. Svårt att förstå att vi börjar bli vuxna nu... det är lite mera än ett halvår tills jag är 18 och bara det känns så förbannat stort.

Kommentarer
CandyboX Collector – nu 734 unika tablettaskar ! - http://doberwomann.blogg.se/

Vilket vackert foto - det känns magiskt och inspirerande !



God Jul & Gott Nytt år önskar CandyboX Collector ;)

2009-12-25 04:37:49

okej tack så jätte mycket :Djag tror jag förstår!

2009-12-25 17:31:46
carolinakarlsson - http://carolinakaarlsson.blogg.se/

Gör du gratis designer? :D

2009-12-25 20:47:36

okej, då vet jag. Nä faktiskt inte, hade det. men nu har en tjej som gör gratis som är jätteduktig så jag tar det faktiskt. :))

2009-12-25 22:05:31

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback