Gott nytt år!

Inte en sekund av den här dagen har jag kännt att jag mått bra. Har ännu inte riktigt förstått att det bara är några timmar kvar av detta år... på något vis känns det tråkigt att ännu ett år lider mot sitt slut. Speciellt med tanke på att jag inte kan närvara i min käras sällskap detta nyår heller.

Känns mera lockande att sova bort kvällen, men jag har redan gjort mig i ordning och nu hoppas jag bara att det blir bättre än vad jag faktiskt föreställt mig. Hela mitt jullov har kännts upp och ner, dock inte som denna dag. Det enda jag för stunden vill är att må bra.

Gott nytt år allihopa!



-
(ps. om ni kommenterar och vill ha svar tillbaka, lämna urladress i kommentaren. Har inte fixat problemet ännu)

Kommentarer
Mollie; fotobloggen -

Hehe, Du har nästan som jag här ovan! ;)



Hej Inela! Har du haft en bra start på nya året? :D



Massor av kramar till dig! :)

2010-01-01 22:23:09
Mollie; fotobloggen -

http://rosafisk.blogg.se

2010-01-01 22:23:42
S A N N A S . R U M -

Halluuue Inela!

Nu har jag lagt upp en sådan där video på min blogg :D den om kommentarerna och länken ;D

2010-01-02 11:54:15
ANGELICA- www.improvme.blogg.se -

Du är otroliiiiigt duktig att designa :



Vill du göra en människa glad på bara någon minut?

Dåså! Lämna en fråga till mig i min fråge stund..

KRAM!

//Angelica

2010-01-03 13:29:54

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback