Söndag

Vaknade för någon timme sen och sitter nu och dricker Fanta skogsbär med sugrör för allt annat tar så förannat sjukt. Planerar nu att springa och borsta tänderna så gott jag kan och slänga kameran runt halsen och traska iväg någonstans. Det var alltför länge sen jag tog tag i den på allvar och gick ut i fotosyfte.

Har varit så mycket annat på sistone att jag helt enkelt inte hunnit med det, inte ens nu skulle jag hinna men jag är i behov av det. Dagen kommer i stort sett bestå av att sitta i photoshop och fortsätta med designerna. Imorgon blir det förhoppningsvis mellandagsrea för min del, planerar åtminstone två saker som jag blev kär i i tisdags.

(Haha, värst vad bildtomt det har varit i den här bloggen de senaste dagarna... men det ska ändras!)
Ha det fint!

Kommentarer

Svar: Nope, jag fick inte din tidigare kommentar, tyvärr.

2009-12-27 13:29:06

Svar: nja, jag använder nog AF hela tiden, utom vid extrem macro när AF inte hittar rätt :P Kanske du har råkat fått problem vid annars svårfokuserade tillfällen, t.ex. om det är dåligt ljus eller liknande?

2009-12-27 14:10:06
Anonym -

Hej,kan du hjälpa mig med min bloggdesign?det skúlle vara super schysst,det går inte och maila dig så får skriva här ist.

2009-12-27 23:11:37
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ - http://ligon.blogg.se/

min med :) svara gärna på dagens fråga! ;)

kram

2009-12-27 23:24:51

Vilken grymt snygg blogg! Har du haft en bra dag? :)

2009-12-27 23:33:43

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback