Häll ut havet ända bort till horisonten

De senaste nätterna har jag inte kunnat sova ordentligt, vrider och vänder mig hela tiden.
Jag konstaterade att det är alldeles för varmt i mitt rum, så jag skruvade ner värmen .. JAG FRYSER ! :(

Nu ska jag vrida tillbaka värmen, dra en filt runt mig och kolla film hela natten. Vad mysig jag är.
Imorgon ska jag gå på en fotopromenad ner till ån och kanske på samma gång ta mig ett dopp, visst låter det bra ? :D aldrig någonsin under mina levande dagar kommer jag simma utomhus vintertid, jag tror mitt hjärta skulle kollapsa direkt. Det kommer bli helt sjukt svårt att lära mig orka till skolan igen nästa vecka, klockan är snart tre på morgonen hos mig och jag är lika pigg som jag skulle vara om jag sovit tio timmar.. filmen väntar nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback