Onsdag

Skolan till tolv igår och sen gick jag in till stan med Angelica. Det var fortfarande rea nästan överallt så jag passade på att köpa något smått .. senare gick jag ner till Hoviska och fotade lite. Hade funderat lite på att göra något om Vasa stads bästa sida i estetik men jag märkte snabbt att det skulle bli ganska svårt att göra något sånt. Så jag får se om jag håller mig till min plan eller om jag väljer något annat. Men iallafall så kommer bilderna från igår kanske upp här senare, beror på när jag får in dem i datorn och när jag har tid att färdigställa dem.

Onsdag idag och jag är ledig :D Känns grymt bra att inte behöva släpa sig till skolan idag för jag kan knappt röra på mig idag pga gårdagens gymnastik och stadsvandring. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, säkert inget. Precis som det ska vara. Men nu skulle det passa bra med lite mat ! tjooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback