Money money money

Tänkte ge er en bildbomb från avslutningshelgen som tillbringades på Cecilias villa men tyvärr är min dator en liten skit utan minne :D och utan tillräckligt minne kan jag inte redigera bilderna och utan det blir det inga bilder. Sad but true.

Har några dagar funderat på vad jag borde lägga min lön på... nytt objektiv, ny dator, spara, kläder? Det är ett grymt svårt val kan jag säga er, men jag tror jag har bestämt mig nu faktiskt. Jag känner att jag inte orkar lägga en femhundring på något nytt objektiv till kameran just nu... kanske gör det efter resan. Men jag kom fram till att en minibärbar dator skulle vara perfekt till resan! Liten och inte alltför dyr, finns de som är strax över 200 euro och enligt mig är det superbilligt.

Så på fredag tror jag att jag åker in till stan, med förhoppningsvis mitt splitternya bankkort med massvis med pengar på det :D för någon stund sen fick jag ännu ett jobberbjudande.. synd bara att jag jobbar på annat håll. Känns som att allting flyter påååå nu,  pengarna bara flyger in :D hur underbart som helst och i början av juli borde jag ha tjänat något under tusen, wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback