I still haven't found what I'm looking for

Det här är i princip vad jag levt på hela dagen. Inte speciellt nyttigt,
men vad gör man inte om man är hungrig och pengarna inte räcker så långt.

Blev ingen vårjacka idag, men jag hittade en favorit åtminstone. En skinnjacka till ett förmånligt pris.. dock inhandlas den först nästa vecka om jag har tur och den hänger kvar. Eftersom jag åker till Helsinfors tre dagar med Eos-gänget och två av dessa dagar egentligen är helgdagar så får jag ta två lediga dagar innan.. därför tänkte jag jobba dessa två dagar istället. Skulle bli åtminstone en hundring + lite till = grymt bra :D

Men nu ska jag vila en stund i samband med film, sen tar jag mig ut ett varv med joggingskorna.
Imorgon är planen att åka till Jenny, roligt att träffas igen.. har blivit så grymt lite på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback