A place for you and me

Jag är nog en riktigt galning när det gäller tv-serier.. har följt alla världens serier!
Felicity, House, Medium, Full House, The O.C., One Tree Hill ... dessa är bara en bråkdel av alla jag följt med spänning. När jag börjar se på något blir jag helt fast i det och kan knappt vänta tills det ska visas igen på tvn! Skulle kunna rabbla upp alla men det skulle ta en evighet.

Imorgon blir det praktik som vanligt och jag längtar. Det är sjukt att jag bara har i princip 6 arbetsdagar kvar plus tre dagar i Helsingfors.. vill inte ens tänka på det. Trivs så grymt bra, herrejävlar vad sex veckor rusar iväg snabbt! Synd, men nog ska det bli skönt med sommarlov också :) bortsett från att jag inte har en aning om vad som händer i sommar. Skulle få vara riktigt galet, som förra sommaren bara att den här ska bli i Finland! Får väl bara glömma den tanken direkt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback