Designhjälp!

Ja man undrar ju... Har designat gratis en tid nu, skrivit stort och tydligt i menyn "designhjälp"... men vaför får jag hela tiden frågor om jag designar åt andra? Är det verkligen så svårt att klicka på designhjälp-knappen i menyn för mera information? :)

För att förtydliga det: Kom tillbaka efter jul eller nyår om ni behöver hjälp! Jag har inte tid att lägga hela min fritid på detta, jag ber er, visst ni får gärna höra av er och säga att ni behöver hjälp. MEN jag lägger inte en enda person till på min lista. Jag menar inget dåligt, det gör mig sjukt glad att få beställningar, men som sagt är det för mycket just nu.

Tack för mig! :)

Kommentarer

Okej, då återkommer jag efter nyår :)

Förstår att det är mycket beställningar eftersom gratisdesign är ganska eftertraktat...

2009-11-24 16:39:11

Jo precis och jag känner att min blogg inte riktigt är värd att lägga pengar på, även att jag vill att den ska vara fin :P :D

2009-11-24 17:15:31

Åh, läste att du bor i Malax, om jag har rätt. Jag är finsk, om mitt landställe ligger i Molpe, dem ligger ganska nära varandra :)

2009-11-24 18:00:32
Anonym -

inte ens dom som står på listan? jag vill så gärna ha design...

2009-11-25 20:02:50
tasha♥ - http://tashas.blogg.se/

inte ens dom som står på listan? jag vill så gärna ha design...

2009-11-25 20:03:18
jennifer e namnet :P - http://allasflickaa.blogg.se/

Hejsan nu har jag börjat designa olika bloggar, så om du vill ha hjälp med en ny fin design kontakta mig på mimn msn [email protected] elr min blogg www.allasflickaa.blogg.se <3

Kisses

2009-11-25 21:06:47

Jag som har tänkt fråga dig om du vill hjälpa mig med min design så länge nu, och när jag äntligen tar steget till det så lägger du av, eller tar paus kan man väl säga! ;) Men, jag tycker du gör rätt som pausar när du inte har tid eller ork. Jag får fixa min design själv, eller iaf försöka :)

2009-11-26 18:33:39

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback