Tidsoptimist


Vänta tills bloggen laddat klart, för musen sedan över bilden för att se skillnaden före och efter redigering.

Det fanns en helt bortglömd mapp med "skräpbilder" och vårbilder som jag aldrig kom på att redigera. Börjar längta till våren igen när jag ser hur löven just växt till sig på bilderna. Jag har fastnat lite i en redigeringsperiod när bilderna är blandade av mycket kontrast, svartvita och färgade områden. Ännu finare med bokeh i bakgrunden! :)

Klockan på bilden hittade jag bland massa löv i våras när jag var ute med kameran. Den symboliserar nog mig lite, jag är allt en tidsoptimist, gör allt i sista sekunden och försover mig mer än jag borde ;)

Kommentarer

Kan du hjälpa att fixa design :) eller du då sånt ? :D

2009-11-22 15:57:31
aleksandra -

eller gör du sånt *

2009-11-22 19:58:44

aa om du kan (: skulle vara jätte snällt !

2009-11-22 20:00:14
S A N N A S . R U M - http://sannasrum.blogg.se/

Haha vad kul att du gillade det (:

Och vad roligt med sånt här före- & efterbild, sådana tkr jag om att se på :D Riktigt snyggt också (:

2009-11-22 21:10:32
S A N N A S . R U M - http://sannasrum.blogg.se/

Åh vad roligt att du hittade tipset hos mig (:

Ja, bilden är verkligen riktigt snygg (:

2009-11-22 22:52:03

Hejhej, snygg blogg!

Hur gör du sådär med bilden? så det blir mouseover? Det var sjukt coolt.

2009-11-25 21:27:58

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback