Crack the shutters



När jag skrev om Coldplay till en skoluppgift kom jag att tänka på Snow Patrol och jag klickade mig förbi denna fina låt för några dagar sen och blev kär i den, tyvärr gick inte orginalet att ladda upp men HÄR kan ni se den fina videon till låten! (Varför är den så fin? De står ju bara mitt i med lite folk runt sig! Ähhh låten är så vacker :D )

Ramlade nästan ihop av trötthet innan, så jag var tvungen att ta mig en kort tupplur iallafall. Men nu, några timmar senare är jag utvilad, har skrivit färdigt Konst&Kultur-uppgiften, är ännu mera förkyld och ska just ta mig ett dopp i duschen! Fastän jag vet att jag absolut inte kommer tillfriskna tills imorgon hoppas jag ändå på det, för onsdagar är bra dagar, väldigt bra dagar dessutom! Det bara är så...



Kommentarer

Du vilken mail har du som är min. Jag skickar 1 ny bild till dig som jag gärna har som "profilbild".Förstår du?Eller är det försent?^^

Jag skickar den nya bilden på min nya gmail.;)

2009-09-02 18:45:01

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback