James Blunt


Jag och Nicklas kom in på ämnet "James Blunt" idag. Vi höll båda med om att han har en del bra låtar och det påminde mig starkt om min högstadietid. Jag lyssnade på honom i massor, men lade honom på hyllan till slut och gav plats för nya favoriter.

James Blunt tror jag ändå alltid kommer vara en sådan som man aldrig tröttnar på, precis som Snow Patrol och en del andra. Vet inte om det finns en låt som jag inte gillar, bara en del jag gillar mer. Dessutom har han en förbannat grym röst... tänk om man skulle kunna sjunga så själv.

1973 är en låt som jag förr gillade extra mycket, det gör det fortfarande!

Kommentarer

Sv, jag gjode som du sa, men då hamnade bara rubriken i mitten, vill ha själva texten i mitten också, hur gör jag? :)

2010-02-06 10:18:57

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback