Lördag med plugg och the city



Har praktiskt taget suttit i sängen hela dagen med psykologiboken och nu finskan! Känner mig duktig trots alla dessa pauser jag tagit. I samband med att jag läst psykologi har jag haft en liten The City-maraton med mig själv. Mycket trevligt!

Med en frukttallrik bestående av kiwi, vindruvor och ananas i famnen ska jag nu fortsätta lära mig nya finskaord till provet på tisdag och slänga på filmen My Best Friends Girl! Innan dagens slut ska jag ha femtio nya ord i mitt finska ordförråd, håller tummarna för att något mirakel ska hända och jag uppnår mitt mål.

Kommentarer
S A N N A S . R U M - http://sannasrum.blogg.se/

Åh, taack så mycket Inela!

Snygg header btw ;D

2010-02-07 18:36:24

Lycka till på provet:) det ser både gott och nyttigt ut^^<3

2010-02-08 21:03:24

Sv: Ja visst är det en fin låt?! :D Och tack så mycket. :) Jag har lärt mig början nu! Hihi. Men, allt bra med dig annars då? :)

2010-02-09 19:04:18
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Hehe trodde du inte? :D Jag har lyssnat på Kent i flera år! ;) Kram

2010-02-10 21:59:52

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback