Tillökning i kameraväskan



Samma vecka som jag pausade från bloggen fick jag ett paket från Cyberphoto. Detta var vad paketet innehöll. När jag beställde batterigreppet var jag lite rädd att det skulle kännas klumpigt med det, men idag när jag testade kameran utan greppet kändes kameran helt plötsligt minimal så jag kan säga att jag absolut inte ångrar köpet!

Det var meningen att jag skulle testa den nya utrustningen med Sofia igår men med tanke på de isiga 20 minusgraderna plus en mindre härlig kall vind avbokade jag fotograferingen så vi siktar på nästa helg istället!

Fjärrutlösaren kom med batterigreppet = mycket billigare med andra ord. Och vem behöver inte en fjärrutlösare till kameran? Det är ett måste!

Kommentarer

Hej Inela, ända från Finland? wow!

Har jag utländska läsare alltså ;)



Snygg bloggdesign btw, du är grym.

2010-02-24 16:31:50

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback