Huvudvärk

Jag har aldrig haft huvudvärk. Inte när jag varit sjuk, inte när jag suttit framför datorn för länge och absolut inte när jag varit stressad. Pojken min skrattar alltid när jag säger sådär, men det ÄR sant... har väl helt enkelt varit lite "friskare" på den fronten än andra, tur med andra ord.

Dock slog det till ordentligt när jag sist var sjuk. Två dagar av värk, var så nära tårarna då. Sedan dess har det bara kommit och gått lite nu som då. Exempelvis idag fick jag en grym värk efter några timmar av hård koncentration framför datorn och det sitter i sig ännu, eftersom jag inte vill ta värktabletter.

Har inte kunnat skriva något på sistone, helt tom på ord av någon anledning. Får knappt fram orden nu med, just därför fortsätter jag med min designlista. Den börjar bli minimal nu och efter nästa vecka börjar jag ta emot nya beställningar förhoppningsvis. Med nya regler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback