Heartbeat





Som jag tidigare nämnde stod Sofia modell åt mig, tredje gången gillt, i onsdags skedde detta. Har tyvärr haft fullt upp sen dess men när jag idag kom hem från jobbet lyckades jag ändå sätta mig ner och redigera några av bilderna.

Tycker själv att det gick bättre än tidigare gånger, bortsett från några misstag jag gjorde som även framkommer i denna bild på Sofia. Övning ger färdighet, som jag så ofta säger. Är nog värt att nämna att jag gillar hennes ögon väldigt mycket här också. Själv föredrar jag att stå bakom kameran eftersom jag har så svårt att slappna av framför den. Ändå gillar jag den andra bilden en hel del...

Kommentarer
anna -

tack för all hjälp :D och fina bilder

2010-01-09 00:35:18

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback