Emas design

Jag har kännt mig tom på kreativitet på sistone. Därför har jag inte heller gått vidare med designerna, men delvis också för att jag haft för mycket med skolan den senaste veckan.

 

Under tiden jag gjorde Emas design flödade kreativiteten bara, mycket bra! Har aldrig gjort så med bilderna som jag gjorde i hennes header men det var nog ett bra första resultat. Ema verkligen älskade sin nya design, åtminstone med tanke på hennes reaktion. Hur glad blir jag inte att ni verkligen uppskattar mitt arbete? Går inte att beskriva.


Kommentarer
- typdenfinaste - http://typdenfinaste.blogg.se/

hejhej !

åh så fin :D

skulle verkligen uppskatta om du kanske , snälla?

ville göra en till mig , skulle betyda så mycket !

och eftersom du verkar har börjat med designer igen , så skulle jag såå gärna vilja om du skulle kunna göra en till mig . är själv intresserad av design och foto , men strular alltid till det i kodmallen. men ja , kontakta mig genom min blogg eller genom [email protected]

KRAMAR !

2010-02-02 18:15:54
Anonym -

hejhej

jag undrade om du kunde fixa en design till mig det skulle jag uppskatta om du fixat till miog snälla ? och jag har pratat med många men ingen kan typ göra en design till mig och en kompis sa att du gjorde fina designer och då blev jag intresserade och undrade om du kunde göra en till mig ?

du kan kontakta mig på min mejl [email protected]

du kan väl höra av dig om jag ska skicka något :D

kramar elin

2010-02-05 17:58:55

hej, jag ser att du är otroligt duktig på att göra bloggdesigner <3

och jag undrade om du skulle vara snäll och göra en liten åt mig?, det är inte tvång!!

även om jag inte känner dig så läser jag din blogg och tycker om den väldigt mycket...

det skulle vara jättesnällt, du kan höra av dej via min mail om du skulle ha lust att göra en,

och en sak till kostar det något?,

4 stora varma vinter kramar till dig <3

2010-02-05 18:37:30

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback