Leave a light on


Gårdagen tillbringades hos Jenny med god mat, filmer och fniss. Det var en trevlig kväll och somnade först runt sextiden vilket trots allt kändes grymt. Blev inga bilder från gårdagen bortsett från några bokeh-bilder på deras julgran.

Med tanke på att jag aldrig hann avsluta förra periodens uppgifter i tid blir det att vara flitig idag eftersom det är min sista jullovsdag. Känner ingen sorg för att lovet är slut, tycker det är skönt att få något att göra om dagarna igen. Dock ser jag inte emot att dra mig till gymnasiet när resten av klassen är ledig, smällar man får ta helt enkelt...

Kommentarer

SVar : aa det har jag gjort men jag har gjort på ett annat sätt nu så det gick bra :)

2010-01-10 15:26:47

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback