Söndag



Känns så otroligt skönt nu när man har stressat en hel vecka och äntligen är klar med allt arbete som bara väntat på att bli gjort! Bara några få saker kvar sen kan jag varva ner och förbereda mig inför ännu en vecka.

Ska nu skriva min sista textkompetens, hoppa i duschen och sen kanske sätta igång med någon design som ligger och väntar på att göras. Imorgon gäller skolan, intervju, stan och kvällskurs... vilket betyder tystnad på bloggen.

Smällar man får ta! Känner att jag verkligen måste satsa på skolan nu när det är sista perioden för i år på yrkes.

Kommentarer
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Självklart! :)

2010-01-25 16:30:53

Vilka betyg satsar du på?<3

2010-01-25 20:56:14

svar: tack! du ska bara veta hur glad jag blir :D

2010-01-26 17:42:22

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback