Svar på kommentarer

Som jag tidigare berättat har jag haft problem med kommentatorns url, vilket gör att jag inte får er bloggadress för att kunna svara på era kommentarer, detta i sin tur gör att jag är tvungen att svara på dem här.

Anonym:
Skulle du inte kunna göra nån gratis desing ? :) nån fin , men ändå enkel som alla kan ta gratis?

Svar:
Har sett att bl.a. Tescho har haft designer som alla fritt kan ladda hem, har sett dessa gratis designer på många bloggar. Kanske skulle jag kunna testa göra någon sådan snart också, lovar inget och vet heller inte när det blir. Men när jag har mera tid över, absolut! :)

Lisette: Hej skulle du vilja göra en sån design åt mig? :)

N: heej jag har läännggee vetllattt va en deisgn av dig men du hör alrid av dig sötnos vrf?

Svar: Ni är inte de enda som vill ha en design och det står klart och tydligt här på bloggen att jag INTE tar emot flera beställningar just nu. Ändå får jag dagligen mejl och kommentarer där jag får den samma frågan igen: "kan du göra en design åt mig?"

Och varför hör jag inte av mig? Alla som mejlar mig eller lämnar kontaktuppgifter får ett svar av mig, så jag vet inte hur du N har kontaktat mig?


Och TACK till alla er som säger så fina ord om allt jag gör, bl.a. andras och min egen nya design!
Det värmer verkligen :) Blir så glad av vad varenda liten kotte skriver åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback