I don't wanna miss a thing

 

Jag var och fotade med Sofia för någon dag sen. Såklart har jag alldeles för lite tid att hinna redigera dem så det kommer dyka upp lite bilder nu och då. Jag ska säga er en sak, aldrig har jag varit så nöjd med en fotografering som denna! Och förbannat vad glad man kan bli av att hålla i den där kameran i handen, det är inte klokt!

 

Eftersom jag med en väldigt stor gråtklump i halsen åker bort nästa veckas helg tänkte jag och Sofia att vi skulle fota en till gång nu nästa vecka. Stackars Sofia hade ju brytit armen så vi har inte kunnat göra något innan nu när armen mår bättre.


Kommentarer

fin blogg :)

2010-07-03 22:03:26
Simon Lantto - http://simonlantto.blogg.se/

Otroligt fin! Vad andvänder du för kamera?

2010-07-05 12:15:47

Vilken superfin bild:D

2010-07-06 12:15:14
JANINA - http://yae.blogg.se/

så fin bild! wow!

sv: taaack ;)

2010-07-14 13:58:12

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback