Rastlös

Minns inte när jag sist var såhär rastlös. Känns nästan som att det brinner under rumpan och fötterna och man bara inte kan sitta/stå still. Skulle kunna springa en halv maraton nu, är så säker på det! Skulle kunna skrika av rastlöshet, absolut.

Vad gör man egentligen sista sportlovsdagen? Efter att ha sett en dålig version av New Moon känner jag mig ganska sugen på att fortsätta läsa den tredje boken i serien (vad hette den nu igen?). Imorgon tar jag dock med mig Nico till H&M, jag har aldrig varit så här kär... kär i ett par skor. Kan inte sluta tänka på dem vilket känns smått galet.

Igår fotade jag Sofia igen. Dock kan jag säga det blev misslyckat. Meningen var att vi skulle testa reflexskärmen men det blev lite svårt när solen gömde sig och det blåste så sminket bara rann. Ska nog visa några bilder om jag hittar någon bra! Nu ska jag göra annat, puss.

Kommentarer

sv: Haha ja! ;) Åh tack så mycket! :D Photoshop är lite svårt, har inte riktigt lärt mig det. :P Men jag har en fråga .. hur gör man collage eller liksom en början på design i ps? Jag vet hur man skriver och lite hur man redigerar bilder men inte hur man får bilderna på den vita bakrunden och hur man får färg på bakrunden! :O Kram

2010-03-07 17:13:13

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback