Tävla om reflexskärm hos Emma!

Jag är inte precis den som är med i massa tävlingar med fina priser eftersom jag mycket väl vet hur låga chanser jag brukar ha i dem. Men det skadar aldrig att prova och det är precis vad jag gör nu!

Tävlar gör jag hos Emma om en reflexskärm i Silver & Vit 80 cm. Visserligen köpte jag hem en reflexskärm för nån knapp vecka sen, men en extrastor skulle sitta bra! Om du också vill tävla så hittar du tävlingen här! (direktlänk)

Fastän ingen skulle rösta på min bild i slutändan, vad gör det om hundra år då? Ingenting, för jag tänker inte vara naiv och säga att jag har stor chans här. Jag tror faktiskt att det i dessa tävlingar mera handlar om hur många läsare man lyckas övertyga att rösta, inte om hur bra bilden är. Jag är långt ifrån negativ, tror alla vet att det är så det går till. Ingen har bara tänkt igenom det tillräckligt.

Kommentarer
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

Om du går vidare så ska jag rösta på dig! :D

2010-03-16 18:01:07

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback