Veckan som gått

Vart flög hela lördagen iväg egentligen? Jag vaknade just känns det som...
Min vecka har vait lite fullproppad känns det som.

- Måndag-tisdag planerades två intervjuer.
- Onsdag åkte jag till Vasas Djuercenter och intervjuade ägaren Tom Emaus. På kvällen åkte jag och Nico till Sofia och umgicks med henne och Angelica. Bastu och vit kladdkaka var vad som stod på schemat.
- På torsdag åkte jag som vanligt på praktik men på kvällen åkte jag också till finska gymnasiet för att intervjua Lotta som sysslar med cheerleading. Så sjukt intressant tyckte jag det var, om det skulle finnas en nybörjargrupp i min ålder skulle jag absolut testa! Jag lovar!
- Fredag var det ännu en praktikdag och på kvällen åkte jag iväg på bio för att se Shutter Island med fyran andra! Helt okej film men alldeles för lång!

Det var min vecka och snart börjar en ny som innebär stafettdagen, drogförebyggande dagarna och... hmm.. hitta en present åt min väldigt snart 18-år-fyllda-pojkvän. Letat i en månad nu, men vad köper man? Vill inte köpa kläder men endå är det enda grejen jag letat efter? Pojkar är så svåra att hitta presenter åt, åt en tjej kan man nästan köpa endast lite body butter och man har förgyllt hennes dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback