Staden med sol och årets första glass


Min bror skulle lämna sin dator på reparation igår så jag passade på att på samma gång åka in till stan, i brist på annat. Mötte upp Cecilia och Sofia på Calzone med lite torghäng med årets första glass efteråt. Hur underbart som helst även om vi höll på att smälta bort i solen!

Nu sitter jag egentligen ute i solen och stressläser men jag kände att solen verkligen började slå åt huvudet. Men ska väl ta och fortsätta nu, har så sjukt mycket att hinna med ännu de här sista skoldagarna!


Kommentarer

sv; okeys ka checka in när vi får fint väder här det regnar just nu haha orkar inte gå ner till stan i detta vädret x) men tack,jag älskar typ dina header du gör dem så bra visst folk har fixat bra till mig jag har fler header men ja tröttnat på bloggem den ser helt konstigt ut & fult tema & stil & allt >.< vilken kamera fotar du med systemkamera eller?:) langa msn ? är de din vanliga msn du skickar med kommentaren eller?:)

2010-05-15 15:20:36

sv;okey :) ah men jag tror att jag kommer höra av mig nån gång i veckan som kommer för jag tror att jag satsar på att få en stylad header & blogg av dig ;) jag hör av mig jags ka tänka på saken & får se vad jag kmr fram till,jag hör av mig :) ha en underbar dag:)

2010-05-15 17:55:09

Nää har tyvärr inte läst reglerna o så men kan inte du maila över det till mig? kollar min mail mer än min blogg då jag inte trivs med den som den ser ut just nu.. [email protected]

2010-05-16 13:24:32
S A N N A S . R U M - http://sannasrum.blogg.se/

Hej Inela (:

Jag har ett litet tips om detta på min blogg, länkar det :D http://sannasrum.blogg.se/2009/may/dagens-photoshoptips-del-3-1.html



Din nya design är supersnygg btw :D

2010-05-16 13:55:29

härliga bilder :)



svar: Tack snälla! jag hade det toppen :)

2010-05-16 19:06:41
claudia-music♥ - http://onlyclaudia.bloggg.se

jag hrö av mig nångång i veckan har låst bloggen,emn ska öpnna den igen imorgon,annars kan du adda mig på den e-posten du får med:) jag undrar om man kan byta namn på bloggen eller måste man göra en helt ny blogg?:) svara gärna imorgon öppnar den då<3

2010-05-16 22:12:31

Hey inela :)

jag har låst bloggen (: men du kan skriva där om det är något ;genom att skriva in piink på båda.jag hör av mig när min nya är igång

kram!

2010-05-19 20:20:46

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback