Svar på tal,



Sandra undrade vad det var för hundras jag pratade om i inlägget om Aprilresumén.
Blir enklast att svara i ett inlägg tycker jag personligen.

Hundrasen jag pratade om är en Tempelmix, långhårig tax & pomeranian. Skulle gärna visat en bild för de är sjukt söta ska jag säga er! Men tyvärr har jag inte någon bild men ni kan kika in på Ohstlins blogg, hennes hund är av den rasen och hon har en hel del gulliga bilder på den!

Varje gång jag ser bilder på hennes hund smälter jag lite grann inombords. Så gullig! Och bästa av allt; den blir aldrig en riktigt stor fräsare. Jag är engentligen ingen hundmänniska men faktiskt så faller den här hundrasen mig i smaken.

Kommentarer
Anonym -

Vad söt den är!

2010-06-04 10:02:23

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback