Sommarlov,



Ungefär så här stort leende ligger på mina läppar idag, från och till. Varför? Jo, sommarlovet är äntligen här!
Känns som en händelserik dag, men inte vet jag. Avslutningen var lika kort och tråkig som förra året. Tänka sig att det bara är ett år kvar, vågar inte ens tänka tanken... trivs så sjukt bra med min klass.

Efter avslutningen hoppade jag in i Nicos bil med honom, Angelica och Pau. Vi körde hem Angelica som skulle i jobb och senare fortsatte jag och Nico till Sandö. Åh, om det inte hade blåst så galet hade det varit riktigt mysigt att sitta och njuta av ledigheten på stranden, men ikke.

Senare roadtrippade vi också till Jeppis eftersom Pau behövde skjuts. Tycker det är intressant att köra genom okända städer/länder. Man blir så sugen på att flytta till en annan stad och upptäcka det nya med staden, gå vilse i staden och sedan hitta tillbaka igen. Jag älskar att traska runt på stans gator, speciellt härligt är det med nya områden. Hur underbart är inte det?

Hungriga som dinosaurier skuttade vi in på Valencia och delade på en kebab, jag och pojken min. Det bästa jag vet är verkligen att umgås med min tölp oavsett om vi skulle sitta på en strand med varmt väder eller om du låg och sov med tankarna flera mil ifrån mig. Bara jag är i din närhet, bara du fjant




(Borde verkligen dokumentera mina dagar oftare, åtminstone de händelserika. Jag gör egentligen inte det längre, lite synd för i slutet av året kommer jag inte ha den blekaste aning om vad som hänt. Jag och mitt guldfiskminne.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback