Bosnien: Del 1


BILRESAN




Bilresan är oftast rätt tråkig, att sitta i bilen hela tre dagar är inte något man gärna ger sig in på. Värst är när man ska sova och man inte riktigt kan sträcka på sig för att få det så bekvämt som möjligt. Oftast får man ont i nacken eller liknande. Fast det är även en liten upplevelse att se hur det är mellan länders gränser, hur olika det faktiskt är. Nåja, själv kallade jag det upplevelse första gången jag åkte, nu är det vardag för mig. Man t o m minns vissa vägar och ställen man vilat på.

Hade inte tänkt berätta så mycket om själva bilresan, för vad annat kan man berätta än att man satt i en bil ? Vi blev chockade när vi steg in i huset och såg hur det såg ut inne. Tänker inte berätta vad som var så fel men vi var tvungna att rengöra allting direkt vi kom dit. Den natten sov man som en nyfödd.

Jag ska försöka berätta lite varje dag bara jag får in bilderna till inläggen och så ,
håll utkik !

Kommentarer
ciitrus :] - http://ciitrus.blogg.se/

Ha en bra dag :]

2008-08-14 11:42:03

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback