Födelsedagsproblem

Kom hem rätt sent igår och satte direkt igång med dramaturgin så jag hann inte med bloggen. Med sig från stan fick man gympakläder och en hårddisk. Senare på kvällen när jag skulle installera hårddisken gick det inte så jag måste väl be bror hjälpa mig göra det istället.

Sitter på Redskapsprogram-lektion nu, det känns mest som repetiton eftersom vi haft allting i högstadiet redan. Jag slutar runt två idag tror jag och då ska jag direkt hem, börjar nästan tröttna på stan redan nu. Usch jag fick bara sex timmars sömn inatt vilket är otroligt lite för min del. Nåja, börjar lite senare imorgon så det är lugnt.

Jag fyller på lördag och förväntas väl hitta på något roligt också. Synd bara att jag har så dålig fantasi, haha det får väl bli ett barnkalas med födelsedagshattar och massa dekorationer på väggar och fönster :D Skämt, om någon vet något häftigt att göra på en 16-årsfest så är det bara att hojta till, för jag har ingen aning. Enda jag vet är att jag ska ha en stor tårta ;) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback