Idiotiskt

Egentligen är det rätt sjukt hur snabbt den här helgen gått, känns som att jag var i skolan igår. Fast det var jag inte, vi var hos Cecilia och kollade filmer och chillade. Det var rätt skönt att träffas nu igen efter en kort skolvecka ialf. Idag vaknade jag med humöret på topp, det är otroligt sällan jag går och fixar mig direkt jag vaknar fast det gjorde jag idag åtminstone. Det betyder att jag mår otroligt bra.

Har suttit här hela dagen. Om man räknar bort toalettbesöken och matpauserna, hah. Jag har faktiskt inte gjort så mycket annat än skolarbete. Vi ska analysera en film och berätta var vändpunkterna är i dramaturgins grunder. Lite invecklat, beroende på vilken film det är. Så med det har jag suttit här hela dagen, fast just när jag skulle spara allting så stannade programmet. Så nu sitter jag här , det är söndag och jag har inte fixat läxan som jag var så stolt över innan allt pangade.

Tillbaka på ruta ett. Nu struntar jag i läxan eftersom den är först till onsdag, istället försöker jag mig på bloggen, om jag lyckas bättre med det får vi se.



Kommentarer

Det där med dramaturgin känner jag igen, haha xD Vi hade det i nån kurs nångång. Fin design btw!

2008-08-18 18:09:49

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback