Home fucking home

När man varit borta så länge som en månad kan det vara otroligt svårt att veta hur man ska börja skriva. Kanske det räcker med ett enkelt HEJ bara. Om jag skulle berätta om allt som hänt under den här månaden skulle ingen orka med det så jag tar och berättar om de absoluta höjdpunkterna istället. Och det är sisådär 190584698 saker att berätta, haha.

Kom hem igår på eftermiddagen, det kändes otroligt konstigt att komma till finland och börja prata svenska helt plötsligt. En sak som var ännu konstigare var mitt rum. Jag kände mig inte hemma här, det gör jag fortfarande inte. Det är förjävligt att man alltid måste åka hem just när det är som bäst, när man liksom anpassat sig med folket där och allt annat.

Jag lyckades bli sjuk under bilresan. Jag antar att det beror på klimatförändringen, för det är otrolig stor skillnad om man jämför Bosnien och Finland. Det värsta är att skolan börjar på tisdag och det enda jag gör är att jag nyser.

läs om mina upplevelser i följande inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback