Aktiv måndag

Igår när jag just hade börjat förbereda ett stort inlägg om min helg kom en vän hit så jag blev tvungen att avbryta det. Så jag ska försöka lägga in det idag istället, men inte just nu. Idag var skolan rätt onödig faksikt, hade bara två lektioner engelska och ett litet moddetest. Så jag kom hem rätt tidigt, just därför bestämde jag mig för att åka ut på en joggingrunda. Sprang några kilometer men började må lite dåligt mot slutet. Tog en dusch efter det och nu sitter jag här ! :)

Ska städa lite nu först, sen göra läxor och efter det antagligen skriva inlägget jag pratade om innan. Skön dag faktiskt! Ska bli lite mer bilder här på bloggen snart, så fort allting lugnat ner sig lite. Menmen, nu ska jag städa . Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback