Varandras motsatser

Skolan var okej, stan var okej. Hittade tre toppar bara, sen på bussen hem kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Med tanke på att jag var dödstrött efter fyra lektioner idag vet jag inte hur jag ska klara åtta imorgon. Sen måste jag in till stan igen efter hårddisken som jag beställt efter.

Åkte till Anela en sväng med mina föräldrar, det var rätt skönt där tycker jag. Fast sen började det spraka inom mig och jag ville hem. Lite synd att jag inte fått något gjort idag för imorgon kommer jag börja stressa bara, och det är inte ett dugg bra för min hälsa tycker läkarna. Och imorgon måste jag köpa gympakläder och en kalender, utan det kan jag inte åka hem helt enkelt. Puss-heej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback