Partypeople




Det måste va första gången jag inte alls brytt mig om att fota under en "händelse". När jag kollade igenom bilderna från helgen insåg jag hur otroligt lite seriösa bilder jag hade. Om det funnits mera hade jag nog antagligen lagt hit dem. Menmen.

Vi åkte och badade lite tidigare än planerat för att hinna mera. Efter det åkte vi in till stan och åt lite. Hade inte med kameran dit eftersom jag tänkte att det var onödigt om vi ändå bara skulle simma, hade nog helt glömt bort att vi skulle äta där också. Väl hemma åt vi tårta, pratade och var kanske lite galna. Innan alla åkt kollade vi en film. Höll på att somna sittandes så trött som jag var. Jag och Sofia gick och sova runt halv tre nångång, tyckte nog det var en helt lyckad kväll och presenterna var bra, haha. Finns egentligen inte så mycket att berätta iallafall.

Kommentarer
ciitrus :] - http://ciitrus.blogg.se/

Snygg tårta, har ni gjort den själv eller köpt?

2008-08-25 14:35:44

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback