tonight you look so pretty


Egentligen skulle jag kunna beskriva min skoldag som en otroligt lång berg-och dalbana. När jag vaknade imorse såg jag till och med fram emot att få ha antiken-presentationen men sen hände väl något och min iver sprack. På samhällan satt vi och spelade spel på nätet för alla var klara med sina presentationer, och fastän läraren sa åt oss att leta efter något på nätet lyssnade man inte precis. Konst&idéhistoria gick åt att göra klart det sista till vår presentation och sen fick vi presentera det. Jag har alltid hatat att stå inför klassen och prata, så när jag skulle läsa första bitarna av det hela stod jag och darrade som ett asplöv, speciellt i rösten. Matten gick åt att räkna & förstå index. Idag kände jag faktiskt att jag börjar förstå lite av det läraren pratar om. Fast imorgon blir det att dricka glögg och spela sällskapsspel istället för att räkna. WOHO :)

Jag hade planerat ihop min kväll lite kort & från början var det meningen att jag skulle skippa datorn totalt idag. Men sen kom jag på att jag måste skriva en personlig rapport i konst&idéhistoria och då tänkte jag först att jag kollar klart filmen som jag började se på igår & efter det skulle jag skriva min rapport. Men istället somnade jag mitt i filmen IGEN och sov bort hela kvällen som jag annars gör. Vaknade för en knapp timme sen & nu ska jag antagligen skriva rapporten jag tänkt skriva för ett antal timmar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback