about us tonight

( james blunt har rätt fina texter egentligen, hehu )

Hade bara helt onödiga timmar i skolan idag, egentligen hade man kunnat stanna hemma och sova istället. Satt där och gjorde absolut ingenting, sen två sista timmarna satt jag och pojk och spelade super mario på nätet. Haha, ganska skrattretande måste jag erkänna. Minns att jag satt och spelade det så gott som varje dag när jag var mindre, tills vår stenålders nintendo gick sönder och vi gav bort alla spel.

Jag och Nicklas tog tolvans buss till malax, kollade någon film & halvt somnade så trött som jag var. Senare gick vi en runda runt malax också, fast kvällen blev inte så lång som planerat. Så nu ska jag nog snart ta itu med pluggandet igen & hoppas på att få in något vettigt i huvudet. Det är väl lite vad min helg kommer gå ut på, förutom att jag ska till Jenny halva kvällen imorgon. Men nu ska jag åtminstone försöka plugga, så puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback