if I had a voice I would sing

Gårdagen gick mest åt att kolla massa filmer och dricka en hel del varma drycker för att få halsen att må bättre. Om jag säger att jag knappt fick fram ord ur min mun så kan ni säkert tänka er hur illa min hals var. Jag är iallafall glad att jag inte blev så sjuk att jag skulle varit tvungen att ligga i sängen hela dagarna.

Jag har just vaknat och konstigt nog är jag hur pigg som helst fastän jag fick väldigt lite sömn inatt (lite för att jag ska orka en hel dag). Men nu ska jag åtminstone städa färdigt mitt rum som jag inte orkade med igår, fixa mig, äta något och sen dra iväg till stan. Med buss antagligen. Jag ska köpa något åt min bror som fyller på onsdag och på samma gång också träffa Nicklas. Fast vad köper man åt en 19-åring ? Ingen aning, om man frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback