nionde december nollåtta

Gymnasiedagarna är otroligt slöa nuförtiden, fast nästa vecka blir det mera fart i det. Två prov på måndag, vilket kom som en chock för de flesta, även mig. Jag som annars brukar ta och plugga dagen innan provet måste väl se det här som ett undantag nu, så redan igår började jag läsa på psykologin. Nästan så jag borde belönas. Plugga är precis vad jag ska göra hela veckan plus helgen, och jag hoppas verkligen det blir värt slitet.

Idag däremot blev det samhällspresentation, provutgivning i matematik & grupparbete om antiken. Provet var skrattretande dåligt och presentationen gick så som den absolut inte borde gå. Fast sånt tar man inte för hårt :) Bättre nästa gång då. Efter skolan skulle jag egentligen hem & jag hade dessutom stigit på bussen. Fast då ringde morsan och sa att jag skulle stiga av i solf istället och hoppa på bilen in till stan för att köpa nya skor åt mig. Sen när vi ändå var på gång valde jag också en jacka åt mig, som min kära mor bokstavligen hatade. Så idag åkte nog någon hundralapp hit och dit för min skull. Och nu är det bara några veckor kvar tills jag får lägga alla mina pengar på en ny kamera. Wohoo, fast ska jag vara ärlig är jag inte så sugen på den längre. Men suget kommer och går i de flesta situationer, även här. Nu ska jag se vad jag kan göra åt röran i mitt rum och sen ska jag plugga vidare. FETT NAJS som vissa skulle uttrycka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback