hej bara hej

Idag började vi filma en del till vår musikvideo som vi håller på med i skolan. Den kommer bli kass, men ännu är det bara början, för vi har inte precis lärt oss något ännu tycker jag. Det värsta är väl att vi är så liten grupp och alla av oss har så olika åsikter om allting så man får inte precis mycket gjort. Fast hittills har jag fått min vilja fram, så inte borde man klaga :) Annars har jag kännt mej ganska motiverad hela dagen förutom när vi hade matteprov för det gick så dåligt att jag nästan skäms, men jag var långt ifrån enda som hade svårt med det. Glad blir jag om jag får en etta. Hehu :)

Nu sitter jag på Ines' dator och gör en massa skoluppgifter, ganska skoj. Han är på Taitaja idag & kommer inte hem förens sent ikväll så jag har god tid på mig. Cyklade nyss i det här äckliga regnvädret till biblioteket för att lämna in en bok som jag aldrig orkat lämna in pga min lathet, och gissa vad ? Jag hade sån tur att det var stängt, plus att den feta boken inte rymdes i inlämningsfacket. Bättre lycka nästa gång säger jag bara. Nu ska jag nog ta och fortsätta med mina skoluppgifter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback